miércoles, 1 de octubre de 2008

fotos


Gelat de Vainilla amb xocolata al bany maria per sobre + pel·lícula = tarda perfecte


Cheese Festival, o el que és el mateix, festival dels formatges més dolents de tot Gran Bretanya... cal un formatge de ceba i bacon?


Diumenge passat, treballant (o fent veure que treballava) en el bar de l'hospital


El nostre propi festival de formatge...


Lamb cutlets with cheese foundee... i qui diu que no em se cuidar?


Fent el mono


I l'altre dia un voluntari mirava les fotos i va dir: You're Rockstars, des d'aquell dia que ens agrada ser rockstars


Quan descobreixes que el teu club preferit de les nits de divendres és durant el dia un restaurant, llavors comença el problema... Del Buffalo de Cardiff no nos moveran!


A la feina... ejem ejem


Sopar en família


Perquè quan hi ha gana, hi ha gana i punto... i si la gana t'entra abans d'agafar el tren... doncs unes pizzes per emportar!


I dimarts passat vam anar d'excurssió amb els usuaris, com que no puc posar fotos d'aquests... només puc posar aquesta foto... sorry


Hall de l'hotel Park Inn, sorry no puc enviar-te les fotos via mail, així que t'hauràs conformar amb aquesta

4 comentarios:

Irene dijo...

Ara mateix t'estic trobant molt, molt, molt a faltar.
El dia 30 hi ha concert de I'm from bcn,...però com que no hi ets..a veure si trobo algú que m'acompanyi.
També volia dir-te que ja tinc l'entrada del primavera. No t'anava a fallar!
també que vull veure més fotos. I que em diguis si al final els new voluntaris molen.
També volia preguntar-te si ja controles amb el lambrusco/vi. És perillós, recorda-ho!
També volia dir-te que m'havia oblidat completament de l'existència d'aquest blog i m'hi estic posant al dia.
també volia comentar-te que m'escriguis més. Ja sé que ho fas, però encara més.
També que et trobo a faltar encara més de quan ho he escrit al principi. Pensar en tu em fa pensar més en tu.
també que jo estic bé. I que d'aquí poc et torno a trucar, que tinc mono de xesc1.
I et volia enviar el petó més gran del món, aquell que saps que NOMÉS NOMÉS, és per tu.

Irene dijo...

Ai, m'he olbidat, demà he quedat per fer el vermut al tiriti amb la teva família del meu poble.
Li donaré el petó més gran del món, també, als teus dos nens, de part teva, vale?

Irene dijo...

i una abraçada.

Mercè A. dijo...

Realment no cal un formatge de ceba i bacon, potser és millor un bocata de bacon i formatge, te'n recordes? quin règim que feiem!!!!
De tota manera veig que en el restaurant BUFFALO no et tracten malament. Fa molt bona cara el plat.
Petonetssssssssssssss