lunes, 27 de octubre de 2008

Banda Sonora



Doncs sí, tinc un programa en l'ordinador que fa, entre altres coses, un recompte de les cançons que escolto des d'aquest. I aquest és el resultat del més escoltat durant aquests tres mesos. Està clar que no és del tot cert, doncs funciona amb una bona conexió d'internet i ja sabeu que aquí "una bona conexió d'internet" significa miracle. A més tampoc comptabilitza les cançons que escolto des de l'ipod, però almenys, avui serveix per fer-me una idea de que m'he estat acompanyant aquests dies, potser la tonteria més gran del món, però ja sabeu que per a mi no ho és pas. Hi ha coses que no canvien, aquesta una d'elles, i m'agrada que així sigui.
Un dia un amic em va dir que si algun dia deixava d'escoltar música, jo ja no seria jo, però que, a més a més, si deixava d'escoltar música, la música ja no seria música.

2 comentarios:

mercè dijo...

Jo no tinc cap programa però sé quina és la cançó que escolto més des que he tornat a la feina: viva la vida de Cold Play. I'm falling in love with Chris Martin, yes. Ja han passat tres mesos Francesc i som a la tardor, quina peneta! He vist la teva postal, gràcies. H estat al desert i he decidit que sóc d'allí. Vull ser sol, calor i sorra (zorra!). Ai, jo també et trobo a faltar perquè penso que com vius a Badalona ja ens hauríem vist un munt de vegades. Ja falta menys per la tornada. Kss.

Margarita dijo...

I tant! Tu no eries tu sense música i la música no seria música sense tu:
T'he dit algun vegada que amb les teves "notes", compasos i silencis composes la melodia de la nostra música??? la de la nostra família? Tu comoses amb nosaltre la Banda Sonora de la nostra vidam, el fil musical que s'escolta mentre estimem, riem, ens enfadem, lluitem, agraim, cmpartim...
El fil musical dels Soto Marquès ;))
TSTM