miércoles, 22 de octubre de 2008

Equador

I segueixo amb les conseqüències de l'ultim concert.
Segueixo estant, cada vegada que hi penso, cada vegada que escolto el seu cd, en una altra dimensió. Nirvana, per què no?
Peró avui, avui ja fa 3 mesos que estic aquí. 3 mesos que ha donat per molt, de vegades, però, crec que tampoc m'han passat tantes coses. 3 mesos que donen pas als meus últims 3 mesos, o que formen part del moment de transició entre el projecte i tornar-vos a veure. 3 mesos dels quals tinc moltes coses a explicar, que potser d'aquí 3 mesos, quan us vegi, ja no tindré ganes d'explicar, perquè amb els 3 mesos que em queden espero que em passin moltes més coses. La majoria aniran perdent la seva gracia, però em queden fotos, moltes, algunes que no es poden ni ensenyar, altres que espero poder posar-les en un àlbum i mirar-lo de tant en tant.
Avui se us troba a faltar una mica més

1 comentario:

Unknown dijo...

Hola guapo!!
He de confesar que feia dies que no mirava el teu blog...no, no ha estat un acte voluntari. Es que el portàtil es va fer mal bé, crec que avui el recuperaré i em posaré al dia.
Un petonet....
Marta
Vaig a llegir tot lo que m'he perdut durant aquestes setmanes