martes, 14 de octubre de 2008

I demà... un dimecres diferent

Doncs resulta que sí, que trobo a faltar a la Gaby, i més ara que desprès de veure Juno (gràcies pares) la Desiree, la que está en el lloc de la Gaby, resulta que demà no vol seguir la rotina que teniem marcada pels dimecres, és a dir, despertar-nos tard, trobar-nos a la cuina i esmorzar junts, desapareixer durant una hora i trobar-nos nets i polits en el passadís apunt per sortir. Recollir els diners que ens donen pel menjar i anar a passejar pel centre. Comprar cds/dvds/roba/menjar/o_el_que_faci_falta. Resulta que ella vol matinar i que si de cas ja m’enviarà un missatge per dir-me on està. Res que jo demà m’aixecaré tard, esmorzaré sol, desapareixaré, però al cap d’una hora estaré al passadís preparat per anar a buscar els diners pel menjar i aniré cap al centre. Em compraré els texans que tant em fan falta, seguiré passejant sense cap tipus de responsabilitat que per això és el meu dia lliure. A les 6:30 espero estar al cinema, demà Cardiff Latino Film Festival. La escollida “Postals de Leningrado”. I avui dimarts m’estimo massa les meves orelles, potser ho deixo per un altre dia. Doncs sí en la última acutalització deixava unes misterioses post dates, era perquè em volia fer un piercing. I avui ressaré, perquè la Desiree, canvïi el xip. Alguna proposta per fer amics en un país estranger?

1 comentario:

Farfalla dijo...

...apuntar-te a flamenc???

M'agrada moltíssim!!
I m'alegro perquè et veig molt bé!!

Ci sentiamo!