lunes, 29 de septiembre de 2008

Sols

I avui hauria sigut una tarda estranya si no hagués estat perquè estava enfeinat. M'he passat tota la tarda fent de maruja posant ordre a l'habitació i rentat roba. Però això no ha estat el que m'ha portat més feina. Avui haviem de preparar la tarda de demà. De fet, havia de ser una tarda estranya més que res perquè ja han marxat tres dels antics voluntaris i avui a casa només som 7 persones. Doncs la Gabi encara no ha marxat, demà se'n va a viure en un hotel fins el dia 12 d'Octubre, dia en que torna cap al seu país. També hi ha amb nosaltres en Kris, un polac que porta aquí, si els càlculs no em fallen, 12 mesos. La resta som els 5 voluntaris que vam arribar el 22 de Juliol. I la casa està més tranquila de lo normal. Més silenci. Menys corregudes pel passadis. Poc trànsit en la cuina. La tele del living room està apagada. Però realment no he tingut temps de notar aquesta tranquilitat fins ara que he acabat el cartellet que tenim tots els voluntaris en les notres portes amb els nostres noms. Doncs cada voluntari escull un nom dels nous voluntaris i els hi fa un cartellet per tal de, sí, marcar territori. Jo com que sóc més xulo que un ocho, vaig decidir fer-ne dos, doncs arriben 6 voluntaris i dels que van arribar amb mi només em som 5. Així que vaig decidir fer el de la noia italiana que estarà en el mateix projecte que jo i el d'un Alemany. De fet he decidit que no tornaré a fer un voluntariat d'aquests per no haver de tornar fer cap més cartellet d'aquests. Fins el monyo he acabat avui... i de mostra un boto, que diuen:






Perdoneu altra vegada per la qualitat de la imatge, la foto està feta amb la web cam.

1 comentario:

mercè dijo...

I pensar que fa uns anys això hauria estat un anar i venir de cartes amunt i avall! Llego mañana, stop, hazme mi etiqueta, stop, mio nombre Econtinuare Caminando. stop. Em fas molta enveja, vinga concerts, compres, rentar roba, pudding a totes hores...M'encanta la foto del póster, estàs molt guapo (i misteriós). 6U soon.