miércoles, 10 de septiembre de 2008

I avui a un altre

I avui fa bon dia. Ha tornat a sortir el sol. Si no fos perquè realment no fa calor, pensaria que encara és estiu. Estiu? El meu va acabar el 22 de Juny. Des de dijous que ha plogut cada dia. Les pluges fortes, però, van ser dijous a la nit i divendres fins el vespre. No se si han comentat alguna cosa els telenoticies a Catalunya, però van haver de tallar fins i tot algunes carreteres. Aquest mal temps ha fet suspendre la excursió que hi havia avui. Avui anavem a Tenby, però ahir el temps encara no havia canviat. Ahir abans d'acabar la feina ens van dir que se suspenia l'activitat d'avui a causa del mal temps, que fins el 23 de setembre res de res i que per si de cas, per aquell dia, tenien un plan B. Suspendre l'activitat ha significat aixecar-me a les 10, hauria seguit dormint si el heaviata que tinc per company no hagués decidit posar la música a les 9:50 a tot drap. Hauria continuat dormint si no hagués estat que a les 10:30 tenia una reunió amb la resta de personal. Ja és setembre, i per tant comença un nou curs. Ja és setembre i volen fer alguns canvis i volen que nosaltres siguem particeps d'aquests canvis. Un punt per ells, doncs pensavem que no ens tenien massa ens consideració, que simplement, erem uns voluntaris més. No! Avui ens han agrait la tasca que fem, i no només la de la Gaby i la meva, també la dels voluntaris que han passat per la unitat, resulta que per ells som importants. Resulta que si realment existeixen aquests canvis m'ho passaré encara més bé. Mentrestant, jo, seguiré tocant fusta.

I per fi ja és dimecres dia 10 de setembre. Avui per fi un dels concerts més esperats. Més esperat que el de la Madonna, tant esperat com el de R.E.M. Recordeu que un dia us vaig posar un video d'una cançò que no podia deixar d'escoltar? Doncs avui toquen a Cardiff. Avui els veure'm. M'els he perdut dues vegades a Barcelona, una per arribar tard i l'altre per portar 7 dies seguits de concert i no haver descansat prou (de vegades no es pot ser ni jove per segons quines coses). Total, que avui toquen aquí. I crec que és la segona vegada que vaig a un concert només per veure els teloners. El que més m'agrada és que tant la Gaby com jo estem igual d'emocionats per aquest concert. Que no será l'únic que s'emocionarà quan comencin a cantar Just Like a Drummer. Ens ha arribat el dia, i esperem disfrutar-lo. I sí, avui, arribaré (o això espero) amb una camiseta nova a casa.

Ah, i diumenge vam anar de concert també. Vam disfrutar. Vaig anar-hi amb la Gabi i amb due noies més, només venien per acompanyar-me i per escoltar nous grups. La veritat, i me n'alegro, que no vaig ser l'únic que va disfrutar. Vaig descobrir a la Charlotte Greig i vaig decidir fer-me fan de Liam Hayes (Plush). A més els Autumn Defense em van impresionar en directe.


Per cert, ja sé que us haig de contestar, encara, alguns mails. Perdoneu-me.

1 comentario:

Margarita dijo...

Aixxx no canviïs...tu segueix, segueis de concert en concert que si no no series tu...
ptns