martes, 16 de septiembre de 2008

I torno a marxar

I aquesta vegada l'excusa és un aniversari.
I segona visita a Londres.
Visita llàmpec, doncs només és per una nit.
Festa d'aniversari.
Festa Posh.
Però ni que sigui per la Claudia, demà Londres, m'espera amb un llaç al cap.
I m'agrada pensar que és el segon aniversari de la Claudia que passem junts, i a sobre el segon que passem a Londres, doncs l'any passat vam estar comptant i ens vam adonar que feia 4 anys que no el celebravem junts.
Així que demà no em busqueu a Cardiff, si de cas, feu-ho dijous a la tarda.

2 comentarios:

Margarita dijo...

Molt bon viatge!!! Wapooo t'anirà molt molt bé.
T'envio un petó tendre tendre i el son tranquil dels teus fillols (ara me'ls acabo de mirar i estan... mmmm)
TSTMO
Felicitats a la Clàudia!!

mercè dijo...

Ostres, estic impresionada. Jo creia que treballaries més que no pas sortiries però ara veig que he errat. Quanta música! M'ha fet especial enveja el festival de Landswool o com es digui, jo vull anar a un lloc així! M'ha fet recordar aquella mena de fira que vam veure a Olbia mentre esperàvem per sopar, remember? en versió italiana, clar, sense música i amb aquelles salsitxes guarres i els pongos que venien amb llumetes i creus. Ai sí, quina enveja. Però mancanta! Això vol dir que t'ho estàs passant molt bé. Un petó molt gran, piojo.