viernes, 18 de julio de 2008

Plumcake

Doncs sí. Per què no?
I resulta que de petit tenia clar que si algun dia havia de tenir un grup de música, fos de l'estil que fos, es diria Plumcake (pronunciat Plumqueic, remarcant la "c"). Avui he rebut la resposta del mail que li vaig enviar a la noia que haig de conèixer a l'aeroport de Londres i amb la que hauré d'anar en autobús fins a Cardiff. I d'acord, no té res a veure una cosa amb la altra. Però és que resulta que el nivell d'anglès d'aquesta noia, que per cert és d'Hongria, és més baix que el meu i m'ha costat una mica endevinar que intentava dir. Total, que en el seu mail hi ha una frase que utilitzaré per titular alguns dels discos si arribo a crear la banda Plumcake. Com que la probabilitat de que jo tingui una banda de música és tant com que la torre de Pisa recuperi la seva situació inicial per si sola, he decidit crear aquest blog, a petició de la Cristina, i anomenar-lo "You, and me meat bus station", o el que és el mateix, "Tu, i jo carn parada d'autobús".

1 comentario:

mercè dijo...

Fema sabé si en la teva dieta hi falta algun ingredient ja que les al.lusions al menjar no hi falten en el teu blog. Jo per la meva part ingeriré grans quantitats de plumcakes acompanyats dels seus corresponents mojtios per millor empatitzar amb la teva persona. Malgrat que marxis a Cardiff jo de tant en tant et veuré en alguna parada d'autobús, o potser in our favorite shop, i ja saps, si necessites res, shout to the top!
6U molt aviat.