lunes, 28 de julio de 2008

Estic be!!

Perdoneu la meva absencia. No ho faig expressament, pero no hi ha wifi al hospital, pero no patiu doncs estic escrivint allo que magradaria posar en el blog en el meu portatil i que, per tant, en breu, quan pugui disposar de mes temps a internet podreu llegir el que he fet aquests dies.

Anecdotes? moltes! La primera, tot just arribar. Vaig coneixer a la noia d'Hongria ja dins de l'autobus. Ella ni papa dangles i jo amb el meu spaniglish, ja us podeu imaginar la situacio. Doncs des de l'autobus de cop i volta vam comencar a veure cartells amb la paraula Cardiff en ells, per tant no se'ns va ocorre res millor que baixar a la seguent parada. I sorpresa. Sense proposar-nos vam coneixer Newport! Quina vergonya, perque com que ella no parlava angles vaig haver de ser jo qui truques al noi que ens venia a rebre per dir-li que estavem en un altre poble i que arribariem tard. Encara riuen i cada cop que algu parla de Newport ens pregunten si ens va agradar. Carallots!

I res mes, doncs ara no tinc temps (ni accents ni c trencades) i hauria d'abandonar l'ordinador en breu, espero que vosaltres estigueu be. Jo de moment no em puc queixar.

Un peto i va... jo tambe dic MATINS PUNT SI... tambe us trobo a faltar.

1 comentario:

mercè dijo...

Hola bonic, gràcies pel sms que no t'he contestar per evitar que gastis més pounds de les necessàries. Què bé que estiguis bé! Perdona la redundància però com diu en Peter Griffin és que no tinc el diccionari de sinònims a mà. Aviat farà una setmana que vas marxar i que estàs a Cardiff via Nwewport. No t'amoïnis, això li pot passar a qualsevol noia hongaresa quan va acompanyada per un noi català btv. Ara mateix passaré el tot blog a tota la penya i potser et caldrà tenir-ne 2, un per a mi, que m'agrada molt escriure't i un altre per als demés.
Ptó.