viernes, 13 de febrero de 2009

Carefully

I seguim amb les cançons. I tot i que avui fa 10 anys que va morir en Carles Sabater no posaré cap cançò de Sau. Si m'agradaven i no, tampoc hagués escollit Boig per tu, ja que per a mi en tenen de molt millors. Avui una de It Hugs Back, una banda anglesa que vaig coneixer en el mateix dia que vaig poder veure a Rod Thomas. It Hugs Back obrien la nit i em van agradar, tant que vaig optar per comprar-me el seu cd (recopilatori dels seus singles). Tinc la mania de comprar-me cds en els seus concerts, sí, sóc d'aquests. Desprès els vaig poder tornar a veure en aquell festival que van fer a Cardiff on van demostrar-me que realment se'ls havia de seguir la pista. I seguint, seguint em vaig enterar que han fixat per una discografica anglesa molt important.

No hay comentarios: