domingo, 8 de febrero de 2009

Your Love Is A Tease

He decidit que, mentre no tingui res millor que explicar, penjaré videos d'aquelles cançons que m'agraden, podriem dir que les meves preferides, però s'ha de tenir en compte que aquests possible llistat varia en funció del temps i l'espai. Tot i així m'agraden. Intentaré no repetir altres videos que ja he penjant en altres ocasions, espero que els recordeu.

Avui trio Your Love Is A Tease de Rod Thomas. Em fa pensar en els meus 4 mesos a Londres i en l'últim dia de la Gaby a Cardiff i, per tant, el diumenge que els meus pares tornaven cap a Badalona desprès de passar el cap de setmana a Cardiff. Rod Thomas és un noi que mira tu quina casualitat va neixer al Sud de Gales, multiinstrumentista i amb una gran veu. Actualment en els seus concerts s'acompanya de bateria i de baix. El vaig veure un diumenge a Cardiff, tot i que vaig començar a escoltar les seves primeres grabacions per casualitat quan estava a Londres i des de llavors que he anat interessant-me pel que ha fet. Poc o molt, depenen de com es miri.



Your Love Is A Tease de Rod Thomas

No hay comentarios: