lunes, 16 de febrero de 2009

English Rose

Doncs sí, no és la primera vegada que parlo d'ell i tampoc és la primera vegada que penjo un video d'ell. L'altra vegada no és que em deixés aquesta cançò, simplement, no la vaig trobar. Sí, altra vegada Paul Weller, però és que desprès de llegir que divendres passat va estar a Badalona radera l'escenari on tocava els Oasis... doncs que voleu que us digui, un es posa tonto i es passa el dia escoltant els seus discs... English Rose no correspon dins de la seva discografia en solitari. És una cançò que forma part de "All Mod Cons", el tercer llarga durada de la seva banda The Jam, editat l'any 1978. M'agrada i punto. I tinc clar que si un dels set-lists d'algun concert d'en Paul Weller depengués de mi, aquesta cançó hi seria, oi tant. I seria un dels gran punts de la nit, perquè a mi m'agrada. Us l'imagineu al menjador de casa meva cantant aquesta cançó? No ho feu!

No hay comentarios: