sábado, 20 de diciembre de 2008

Rock'n'rollejant...

Des de que vam fer la festa de tupes, perquè sí, en van fer una, bé de fet era una festa de rock'n'roll i per tant jo portava tupé, el qual em quedava la mar de bé... Si, d'acord, desprès poso una foto. El que deia, que des de llavors, bé des d'abans també, però no en feia gaire cas, si bé, lo típic. I d'una branca a l'altra. Posem fill a l'agulla i intento acabar el que he començat. Doncs que tot i que entre els meus discos hi ha algun cd de Johhny Cash, mai he mostrat gaire atenció ni m'he interessat pel que fa a tot aquest moviment de l'Elvis Presley, Carl Perkins, Jerry Lee Lewis, etc... però que sempre m'ha fet gràcia i que mai m'ha molestat. Sí que n'he llegit alguna cosa, però ja sabeu que la meva memoria no és pas retentiva, ens el contrari, és oblidadissa. Però sí que conec algunes coses i és per això que avui m'he comprat el recopilatori de The Sun Records Anthology. Per començar-me a introduir en aquest món. I estic en la meva habitació, l'alarma d'incendis, la que sona quan vol, queda per sobre de la música d'aquest recopilatori, em pregunto el per què estic escrivint això i m'entra el dubte de si hauria d'apretar suprimir. Que carai, apreto publicar, que ja que les meves neurones han treballat tot i no ser dia laboral, almenys que no sigui en va.





I avui, a la tele en fan la pel·lícula

No hay comentarios: