domingo, 28 de diciembre de 2008

Fins aviat

I ahir concert. Segurament el possible últim concert de l'any, si més no, últim concert de l'any a Barcelona. Demà plego veles i torno cap a Cardiff. Ja el tram final. Demà a les 10 del matí volo en direcció a la que està sent la meva casa, la que deixarà de ser-ho en menys d'un mes. I aquesta ha estat la segona vegada que he baixat, i aquesta ha estat la segona vegada que m'he replantejat sí quedar-me a Cardiff un temps més o no. Segueixo amb dubtes, tot i que tinc el 99% segur que el dia 22 de gener em tornareu a tenir per aquí. Però el concert d'ahir va estar bé, molt bé, a part de disfrutar, cantar i ballar, em va ajudar a recordar i reflexionar. I m'agraden, m'agraden les seves cançons, m'agraden més els seus directes que els seus àlbums. Vaig disfrutar i vaig tenir la necessitat altra vegada de tornar a estar a casa. I no, només he sentit aquesta necessitat ahir durant el concert, però ara no vinc a explicar-vos la meva vida. Un peto i ens veiem el dia 22.

No hay comentarios: