lunes, 22 de diciembre de 2008

It's the final countdown tararaaaara tarararara

I no, avui no parlaré de la grossa de Nadal. De fet no sé ni quin número ha sortit guanyador i de fet ni se quin número tinc. De fet ara mateix, no m’interesa gaire. De fet, mai m’ha interessat. De fet, m’interesserà el dia que em toqui i que deixarà d’interessar-me el dia següent. De fet no actualitzo per parlar de la loteria, ni molt menys de si a mi m’agrada o no. De fet, per a mi avui no és el dia de la Grossa. De fet per a mi, avui, és per aquells qui em seguiu amb el calendari a prop, és el meu cinqué mes aquí a Cardiff i que per tant avui comença el meu últim mes. I un mes una mica estrany, i no només per les sensacions. Doncs demà dormo a Bristol, per tal de no tenir els problemes que vaig tenir en la meva última visita a Barcelona, doncs dimecres si tot va bé, tornaré a estar en territori català. El 29 tornaré cap a Cardiff acompanyat per tal de no passar el cap d’any sol, la qual cosa ha fet que m’agafi una setmana més de festa a la feina. 4 dies de gener els passaré a Edinburgh. I avui em mirava a la gent amb la que treballo i/o a la gent per qui treballo, i començo a trobar-los a faltar. I avui pensava amb la gent amb les que visc i/o comparteixo coses a Badalona i no els trobava a faltar doncs ja queda menys per tenir-los a prop de nou.

No hay comentarios: