lunes, 1 de diciembre de 2008

Dimarts

I si, ja és dimarts... i semblava que no havia d'arribar, però ja només queda una setmana per estar altra vegada a casa, per ser altra vegada un BTV, tot i que només sigui per un dies.
Així que ja podeu escriure en l'agenda, calendari, post-its varis, o remarcar que aquell dia, els que esteu al CAD (o i heu treballat) aquella tarda us espero veure allà.
Els de casa, mmmm, no patiu que també em tindreu una estona.
Els de Montgat, necessito saber a partir d'aquina hora estareu visibles el dimarts dia 9.
La resta, com que ara per ara només se que em llegeix la irene,... ens veiem, com a molt tard, en el primavera club.
I us enviaria petons i abraçades, pero que carai, que us espereu... que en una setmana en repartiré en vivo i endirecte!

2 comentarios:

Irene dijo...

saps què és molt fort...???
que acabo de pensar-hi i no podré veure the wave pictures...!!!
tinc el sopar de nadal del curro...
vengaaaa, que ja quasi ets aquí!

Unknown dijo...

T'estem esperant!! Jo em reservo la tarda ehhh!!!
Un beso
Marta