jueves, 18 de diciembre de 2008

Cansat ja del Nadal 2008

Fa dos dissabtes vaig tenir la festa de Nadal del gimnàs, pensar que vaig el gimnàs encara em sembla una idea surrealista. Dilluns al vespre vam celebrar la festa de Nadal en la meva unitat, amb els familiars tant dels pacients com dels professionals; jo hi vaig portar dos voluntaris, a falta de família buenas són tortas. Dimarts vam celebrar el dinar de Nadal en un restaurant prop d'on treballo/visc (ja sabeu que no és que visqui per treballar, ni que treballi per viure, almenys de moment, sinó que visc en el mateix lloc on treballo) amb els pacients i 3 professionals més. El mateix dimarts, abans d'anar a dinar, vam anar a una cantada de Nadales en el bar de l'hospital. Avui en el mateix bar hi cantarem (si els voluntaris) algunes Nadales (si plou a Badalona és culpa nostra, no patiu). Dilluns vinent tinc un sopar de nadal amb els que es fan dir professionals d'on treballo, m'estic pensant si cal anar-hi o no, doncs serà dia 22, i només em quedaran 3 dies per començar la marató de menjars a Badalona.

No hay comentarios: