martes, 26 de mayo de 2009

Reyerta

I hauria de penjar algun video de The Wave Pictures, perquè va ser el tema central del cap de setmana, però ho he fet masses vegades o si més no més de les que volia, ja que la meva intenció era penjar un sol video de cada banda. Però aquest cap de setmana els vaig veure dissabte a la nit a Barcelona i diumenge al migdia a Vic. Dos concerts completament diferents i, si em fessin triar, possiblement em quedaria amb el del dissabte a la nit, venia de veure Mujeres, i com a teloners de The Wave Pictures tocaven Sedaiós. La suma dels tres concerts i del set-list de The Wave Pictures va fer que fos una gran nit, amb ganes de més i per això vaig acabar de decidir-me de pujar a veure'ls altra vegada el dia següent. Un cap de setmana per agafar forces pel Primavera Sound
Avui video de Mujeres... m'encanta conduir escoltant la seva demo...


"...y a ver si bailamos un poco, no?"

No hay comentarios: