jueves, 7 de mayo de 2009

Hanasakajiijii (Four: A Great Wind, More Ash)

I com ja sabeu, si d’alguna manera perdo el temps, és llegint el forum del Primavera Sound. Si el llegeixo és perquè hi parlen de música i de moltes bandes que desconec. Està clar que tot el que em descobreixen no m’agrada, però hi ha bandes que gràcies a llegir-ne algun comentari ara me’n considero fan. Podria nombrar tants grups i artistas en solitari. Grandaddy o Anathallo són, però, les bandes que més em van sorpendre i més he seguit des de que vaig llegir els seus noms en el forum. De Grandaddy ja n’he parlat, just quan vaig anar a veure la roda de premsa per a la pròxima edició del Primavera Sound. Avui toca parlar d’Anathallo. Per què? Doncs, tot i que ahir la crisis economica no va deixar que comprés una entrada per anar a veure a Depeche Mode el pròxim 20 de Novembre a Barcelona, ahir vaig poder-me comprar la entrada per veure a Anathallo demà divendres a Barcelona.



No hay comentarios: