domingo, 10 de agosto de 2008

Just Like a Drummer

I dimecres vaig entrar en una tenda de discos. En un d'ells hi ha aquesta cançò, la qual crec que els meus companys ja la deuen odiar. Però és que aquest cap de setmana ha estat la cançò que més vegades he escoltat i cantant, com m'agrada que en els discos hi hagin les lletres de totes les cançons.



No és la típica cançò que us diria que escoltessiu perquè segur que us agrada. No ens enganyessim pas. Puc reconèixer que no és d'aquelles cançons que han d'agradar per força a tothom. Aquesta m'agrada a mi i volia compartir-la. De fet me'ls he perdut dues vegades en concert. La primera per arribar tard i la segona perquè desprès de 7 dies seguits de concerts i festa, quan va ser el torn d'aquests el meu cos es va autodesconectar i vaig haver de tornar a casa. El decembre, espero treure'm la espineta.

No hay comentarios: