domingo, 17 de agosto de 2008

Fotos del Cap de setmana

Doncs segueixo amb els mateixos problemes amb el tema internet i amb els mateixos problemes amb el tema penjar fotos. La connexio segueix sent un rotllo i el cable de la meva camera petita segueix a Badalona. Pero aprofito que es diumenge i estic a londres per utilitzar la connexio de la claudia per tal de penjar-vos alguna foto, que segur que ja ni recordeu quina cara tinc.



Jo, veieu com no recordaveu la meva cara...
Dinant ahir en un restaurant prop de Covent Garden



Amb la Claudia, fent una copa ahir a la tarda en un bar del Soho




En el barri de la Claudia, Muswell Hill, hi ha un home, al qual des d'avui, sense saber qui es, com es ni com es diu, he comencat a adorar, doncs els xiclets que hi ha enganxats en els carrers i que estan tan tan aixefats que ja formen part de l'esfalt sempre m'han cridat molt l'atenci. Resulta que a aquest home tambe i el que fa ell es pintar aquests xiclets. Aqui un dels milers xiclets que hi ha pintats pel carrer.

No hay comentarios: