domingo, 24 de agosto de 2008

Jo hi era!



Doncs això, jo hi era. Ahir, desprès d'un atac maniaco-obsesiu-compulsiu barrejat amb un estat d'exitació tot produit pels milers de barrets de cowboy de color rosa que corrien pel centre de la ciutat a l'espera del primer concert de la gira europea de la Madonna, vam decidir comprar-nos les entrades (a poc més de dues hores de que obrissin les portes del concert). Així que sí, jo hi vaig ser i ja he vist a la Madonna. Espero no tenir més àtacs d'aquests, si no finalment em veuré obligat a dir-vos el meu número de compte corrent. Però gràcies el concert d'ahir no he perdut l'esperança de veure R.E.M en concert demà al vespre tot i que ja fa dies que hi ha penjat el cartell de Sold Out.

I amb el cap ben alt, sense amagar-me, he vist a la Madonna, i qué? He cantat els seus hits, tot i no saber-me'ls, he cantat els seus nous hits, tot i no saber-me'ls. A mig concert, desprès de que ella preguntés si algú parlava castellà, suposo que us podeu imaginar les cares del nostre voltant no? Sort que no va preguntar si algú parlava català, llavors no patissiu pas que ens haurieu vist al telenoticies. Ella no ens va sentir, una pena, estavem disposats a pujar a l'escenari, tot i nosaber-nos les lletres.

Molta posada en escena, molts canvis de vestit, molta coreografia, moltes llums, bla bla bla... no va ser un concert de 10, però jo hi era. Encara no se si m'agrada com s'autoversiona. Suposo que a la Madonna li falta que algú li dongui un cop al cap i li faci veure que pot sentir-se jove sense semblar una teenager. Ara bé, el posat rocker de les últimes cançons no em va desagradar. Però bueno, el meu coll encara està resentit...

Total, un resum d'ahir: Jo hi era (que aquesta frase, pels fans de debo de la Madonna ha de fer mal).

2 comentarios:

Margarita dijo...

Doncs jo he mirat el teu blog avui i no l'he vist actualitzat... i t'he enviat la notícia del diari i et preguntava: Hi eres? Vas sentir soroll almenys? molt enrenou?? I resulta que avui ja m'allito amb resposta afirmativa.
Jo fa una pila d'anys la vaig veure... mira, coses de l'edat...
MUAAAAAAAAA
Pto de nanit

mercè dijo...

Jopé Francesc, jo NO hi era però em vaig recordar de tu, la Madonna ha anat on està el nostre Francesc a fer un concert, zásentoalaboca! Ara que ja m'havia fet il.lusions de veure't resulta que no vindràs... He de parlar amb la Friquipaund (sí, Marta, tu) i a veure si fem una escapadeta i tenim la sort de trobar-nos un altre pilot entre el passatge i ens fem un tip de riure (tu que le pones a tu avion, súper o normal?) Molts petons i cuida't, bonic.