domingo, 15 de noviembre de 2009

Bad Kids

I desprès de recuperar forces, resulta que agafo un encostipat, dècimes de febres i dolor i malestar general. Això fa que la meva asistencia al Tanned Tin Vs Primavera Sound perilli. Això fa que em perdi la nit de divendres i la de dissabte. Això fa que la meva vida social perilli. Divendres, bondat de la bona. 25 hores en horitzontal. Com a premi, no perdre'm una altra nit d'aquest Tanned Tin Vs Primavera Sound. Una sala Apolo mig buida, i no, no és que sigui pesimista però és que seria incapaç de dir qe estava mig plena, erem 4 gats veien i escoltant a Grouper, Munch Munch i Early Day Miners. Aquests, a mi, no em van cridar especialment l'antenció. No sonaven malament, però jo segui amb malestar general. Les estrelles de la nit, per a mi, Black Lips. Tercera vegada que els veia, i desprès de quedar-me a fora quan van venir a tocar a la sala [2], esperava que amb la seva actuació la sala apolo s'acabaria omplint, però no. Això sí, resposta per part del públic no en va faltar. Pogos, Stage Divings, Crowd Surfings,... L'endemà, sense veu.

No hay comentarios: