miércoles, 22 de julio de 2009

1 any, 6 mesos

Doncs el temps passa volant, i mira si vola ràpid que tot just avui fa un any que vaig anar a Cardiff, tot just avui fa mig any que vaig tornar de Cardiff. I començo a oblidar petits detalls, com noms de carrer, noms de gent que vaig coneixer de manera puntual, números, noms de menjars, de restaurants. De moment, les importants segueixen grabades en la memoria, fins i tot, si en faig un petit esforç, les puc veure com a fotografies mentals. I segueix agradant-me mirar les fotos de Cardiff i rebre missatges, mails, trucades de la gent que hi vaig coneixer. M'agradaria rebre'n més visites o jo poder-ne fer. Però sí, el temps passa volant. I si estigués a Cardiff aquest cap de setmana tornaria al Buffallo i com era de costum li demanaria Don't You Want Me que segons la Dj, des de que jo vaig marxar, ara fa 6 mesos, no l'ha tornat a posar.


Human League - Don't You Want Me

No hay comentarios: