martes, 4 de noviembre de 2008

Casualitats musicals

02/11/07 - Tarragona
03/11/07 - Barcelona
04/11/08 – Cardiff

I direu: a què venen aquestes dates i aquestes ciutats? Doncs és fácil. Les dos primeres corresponen al cap de setmana que vaig passar entre Tarragona i Barcelona per tal de poder veure a en Pelle Carlberg en directe. I està clar que si tinc la oportunitat de veure’l dues vegades, doncs millor que una, no? I sí, va ser un gran cap de setmana, un dels que més bé recordo del 2007. I avui, després d’un any i un dia, amb una divertida relació de dates, he tornat a veure a en Pelle Carlberg, però a Cardiff. I m’ho he passat molt bé, tot i que la gent estava molt sosa. I les noves cançons sonen tant bé com les antigues. Al acabar el concert, m’he creuat amb el baixista i, no donar les gràcies a casa sempre em diuen que és de mala educació, així que li he donat les gràcies. Se m’ha quedat mirant i hem començat una conversa. Resulta que li sonava. Resuta que en el bateria també. Resulta que a en Pelle també. Resulta que recordaven la meva cara en el concert de Tarragona i el de Barcelona. Resulta que recordaven que haviem estat parlant en els dos concerts. I aquests petits detalls són els que m’agraden, els que acaben de fer-me un dia rodó. Només em faltava que m’haguessin dit que el meu anglés havia millorat.

Pares, sí, el baixista és el mateix que va tocar amb Club 8 a Zaragoza, i sí, no patiu que també li he dit que també hi vam anar.


Avui he deixat la camera a casa... foto feta amb el mobil

2 comentarios:

teresacarrion dijo...

Tots el fills son únics pels pares però tu, Francesc, realment ho ets.

Jo també recordo el concert de Zaragoza, primer perque em va fer molta il-lusió de que ens hi volguessis i després per la caiguda que vaig fer. La redordes?.

Tens reaccions que em recorden les meves., com per etjemple agrair i felicitar als actors, en aquest cas músics.

Aprofita el temps, disfruta i no t'oblidis d'estalviar, jejejeje.

Una molt forta abraçada.

Teresa

Unknown dijo...

Recordo com si fos ahir la descripció de l'hotel on et vas quedar a dormir i la teva preocupació per saber on t'hauries de baixar del tren...
Un petó
Marta
Prometo enviar-te un mail aviat és que encara no tinc l'ordinador bé del tot!!!